HARTANTI, THERESIA (2011) FACULTY OF PSYCHOLOGY AND FACULTY OF ECONOMICS, MANAGEMENT STUDY PROGRAM STUDENTS' ATTITUDES TOWARD ENGLISH CLASS AT CLT. Other thesis, Unika Soegijapranata Semarang.
|
Text (COVER)
07.80.0002 Theresia Hartanti -Cover.pdf Download (643kB) | Preview |
|
|
Text (BAB 1)
07.80.0002 Theresia Hartanti -BAB 1.pdf Download (350kB) | Preview |
|
Text (BAB 2 available document only in library of Soegijapranata Catholic University)
07.80.0002 Theresia Hartanti -BAB 2.pdf Restricted to Repository staff only Download (711kB) |
||
Text (BAB 3 available document only in library of Soegijapranata Catholic University)
07.80.0002 Theresia Hartanti -BAB 3.pdf Restricted to Repository staff only Download (529kB) |
||
Text (BAB 4 available document only in library of Soegijapranata Catholic University)
07.80.0002 Theresia Hartanti -BAB 4.pdf Restricted to Repository staff only Download (3MB) |
||
|
Text (BAB 5)
07.80.0002 Theresia Hartanti -BAB 5.pdf Download (172kB) | Preview |
|
|
Text (DAFTAR PUSTAKA)
07.80.0002 Theresia Hartanti -Daftar Pustaka.pdf Download (161kB) | Preview |
|
|
Text (LAMPIRAN)
07.80.0002 Theresia Hartanti -Lampiran.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Penyelidikan ini bertujuan untuk menyelidiki sikap para mahasiswa mahasiswi di fakultas Psikologi dan Ekonomi jurusan manajemen pada semester ke dua terhadap belajar bahasa Inggris. Penyelidikan ini juga bertujuan menyelidiki faktor-faktor yang mempengaruhi sikap para mahasiswa mahasiswi dan faktor-faktor lainnya yang punya pengaruh terhadap mereka dalam belajar bahasa Inggris. Hasilnya menyatakan bahwa faktor yang paling mempengaruhi sikap mahasiswa mahasiswi terhadap pelajaran bahasa Inggris adalah guru bahasa Inggris
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Subjects: | 100 Philosophy and Psychology > 150 Psychology > Learning |
Divisions: | Faculty of Language and Art |
Depositing User: | Mrs Christiana Sundari |
Date Deposited: | 25 Apr 2019 06:14 |
Last Modified: | 25 Apr 2019 06:14 |
URI: | http://repository.unika.ac.id/id/eprint/19022 |
Actions (login required)
View Item |